"Lille mammaplutten"

 
Äntligen har jag fått njuta av vårsolen. För jag är övertygad om att det var vårsolen som har tittat fram idag när jag och kidsen var ute och gjorde av med energi och samlade på oss d-vitamin. Jag fick pausa leken och bara ställa mig och njuta av värmen i ansiktet. Vi har haft det så grått det senaste och dagens sol gjorde mig såååå glad. 
 
Innan utelek så var jag och svettades ordentligt på gymmet. Easyline i 45 minuter och sedan 5 km på löpbandet på 29 minuter. Shit vad jag njuter på gymmet nu. Att få svettas, ta i så att det bränner i varenda muskel och jag ser hur kroppen blir starkare och snyggare. Varje söndag går jag igenom gymmets schema och kollar vad jag ska träna kommande vecka.
Denna veckan ser ut så här:
 
Måndag: BodyCombat
Onsdag: BodyPump
Torsdag: Spinn el. Easyline+löpband
Lördag: Easyline + löpband
 
Blir en bra vecka det här :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0