Macisen

 
Ja, här sitter jag framför min alldeles nya fräsiga heta coola underbara fina avundsvärda MacBook Air. Jaja, jag förstår att ni är avis men vad kan jag säga. När man är så här underbar som jag är så får man sådana presenter av sin make lite då och då. Han vet att jag är värd detta :) 
 
Min gamla dator är seg som en coola. Häromdagen när jag skulle sänka ljudet på den så tog det 30 sek innan ikonen ens visade sig. Men jag hade inte tänkt köpa någon ny. Inget som jag hade råd med nu. Men min käre make tyckte jag skulle ha en ny.... och jag kan inte annat än hålla med höhö. 
 
En Mac hade jag iofs aldrig tänkt på själv. Bara hört att dom ska vara mycket svårare och krångligare. Men när Fredrik berättade att när jag tar kort med mobilen så läggs det på datorn direkt, automatiskt, då var jag såld. Det var allt som behödes för att vinna över mig till Mac-sidan! Nu försöker jag lära mig hur den funkar och än så länge  går det fint. I looooooove it :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0