Retar "galjfeber" på sin mamma

Om det ligger en hel hög med galjar i soffan vad har då hänt med kläderna som hängde på alla dessa galjar??
 
 
Jo, dom ligger i en prydlig hög utanför garderoben. Dumt ab mig att ens undra!
 
 
Ja och varför gjorde min son detta och hur kund han göra det utan mitt ingripande? Jo, på morgonen så orkar inte denna mamma gå upp riktigt lika tidigt som en morgonpigga sonen och då såg sonen sin chans.
Och på varför frågan kan jag bara svara: Vet ej. Det ville sonen inte avslöja. Det enda jag vet är att han låtsade att två av alla dessa galjar var hans vingar och han flög omkring här imorse. Men varför han rev ner varenda en av dom vet jag inte dock. 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0