SkipHop

 
Tanken var att Veras rum skulle vara färdigt innan Vera anlände. Så gjorde vi med Liams rum och det var skönt att slippa arbeta med det när vi hade bebis i huset. Men efter att Fredrik slitit med vårt sovrum och garage under vår och sommar så tappade han ork och gnista.
Men nu har han fått vila färdigt och det är dags att ta tag i Fröken V:s rum.
Vad tror i om dessa väggdekorer? Vi hjälptes åt förut idag och detta var vad vi kunde skapa tillsammans :)
 
Eller inte kanske! 
Jag har letat högt och lågt efter någon fin tapet men inte httat någon som det sagt klick med. Som tur är så har jag en syster som gärna hjälper till och som har öga för det där med inredning. Jag har varit inne på ugglor eller fåglar till hennes rum och min kära syster hittade dessa fina:
 

skip-hop-vaggdekaler-treetop-friends.jpg

sh-treetopfriends-completedecals.jpg

skip-hop-vaggdekaler-abc.jpg

 

Väggdekor från SkipHop. Jag gillar verkligen färgerna och jag tror att på en ljus ljus ljusbeige vägg så kommer det bli sååååå fint!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0