Sladderi Sladderi Sladd

 
 
Ännu en meningsfull förmiddag har vi haft på stavgatan. Mer skit har slängts och vi kan ta oss fram och se vad vi har för grejer. Att en sådan sak som att rensa ut skit kan göra att även hjärnan får sig en städning på något vis. Man andas friare lixom. Man kan ju undra varför vi hela tiden ska samla på oss all skit men tyvärr har jag bara en förklaring till detta och den är inte rolig: vi är för jävla lata! As simple as that! 
 
Eftermiddagen spenderade vi hemma hos "Di gamle", aka Fredriks mormor och morfar. Jag moffa en massa där så nu har jag väl lagt på mig ett par kilon. Vanligtvis är jag för jävla duktig och har nått mitt mål när det gäller vikten. Dock så är jag inte helt nöjd så jag ska slipa bort några till. Mage och rumpa sladdrar fortfarande. När jag kör BodyCombat så slår dom båda i både golv och tak när jag hoppar. Inte ett dugg smickrande.
Det krävs några kilo till bort och muskler på denna kroppen! 
 
Det får jag dock ta tag i imorrn. På hemvägen köre vi inom affären och där handlades det en massa gottigheter som ska ätas upp ikväll. Men imorrn är det bara till att på´t igen. 
 
Gladiatorkväll igår :)
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0