-900 kalorier


Så kom träningspasset som jag varit aningens förskräckt inför. Lite rädd till och med. Sandra tyckte att jag skulle hänga med på ett Body Combat-pass på 60 minuter. Body combat har jag velat prova länge men i och med att det är mycket hopp i det så har jag väntat lite. Tänkte dessutom börja med ett 30 minuterspass. Men när Sandra avslöjade att man bränner ca 900 karlorier på dom 60 minuterna så kunde jag ju inte tacka nej ;)
Men jag tvivlade på att jag skulle kunna gå ut ur salen för egen maskin. Det kunde jag dock! Jobbigt och svettigt pass men det var riktigt skoj att bränna alla dom däringa kalorierna!! Så det blir BC-pass imorrn oxå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0