Åh vad härligt


För en stund sedan så snöade det i några minuter. Kan det vara så att den snöiga vintern inte är över än? Nu när vi blivit av med all snö och det enda som avslöjar att vi haft snö i massor är några snöhögar här och var, så vet jag inte om jag vill ha tillbaka snön. Skönt att kunna ta sig fram överallt och att kunna ta en löptur då och då. Vi får la se vad VäderGudarna bestämmer sig för.

Imorse när jag sa till Liam att det var dags att åka till dagis fick jag svaret: Åh vad härligt att åka till dagis mamma!
En kille som de senaste dagarna verkligen började sakna dagis. Han var i extas när vi skulle köra :)

Vi lekte lite på dagisgården igår men Liam blev så besviken när han insåg att det inte var några kompisar där. Men det gick bra att leka ändå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0