Alla 2012:or har anlänt

 
Fem stycken 2012:or var planerade och nu har alla kommit och alla prickade in 2012-året. 
 
Sandra var först ut med en liten Ebbe. Han kom i mars efter att Sandra gått 12 dagar över tiden. När Sandra berättade att dom väntade en liten till så var jag själv mitt i "sorgen" av att jag inte trodde att jag skulle få fler barn. Så visst var jag avis på Sandra men samtidigt kunde jag vara så glad för Sandras skull!
 
Förvånande nog så var vår Vera nummer två 2012. Ett sms från Fredrik i december och sen tog det två veckor så växte en liten Vera i magen. Fast jag var till 100% säker på att det var en liten pojke som skulle komma till oss. Så nog var jag chockad när det var en liten Vera!
 
Anna ringde och ringde till mig men fick inte tag i mig. Så när vi träffades i Skåne i somras såg jag en liten kula men sa inget. Några minuter in i fikan så avslöjade Anna att dom skulle ha barn i december. Men det blev en novemberbebis, en liten Max.
 
Jag och Matilda diskuterade barn och bebisar i massor och vi var lite i samma sits med karlar som var tveksamma till att satsa på ett barn till. Så när Matilda avslöjade att dom skulle försöka och sen även när hon blivit gravid så förstod jag en lycka mer än väl :) 
En till decemberbebis och lille Gustav föddes den 19 december hemma i hallen!!
 
Och det var inte den sista decmberbebisen för den 23 december föddes Lilly, dotter till Fredriks barndomsvän Chrille.
 
Så nu har alla bebisarna anlänt och det är bebisar i varenda hörn!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0