Ingen nystart

Hur många är det nu som börjar det nya året med nya löften? En hel drös skulle jag tro! Många ser det nya året som en chans till nystart. Jag är inte en av er ;) Nystarter tycker jag att jag gör lite då och då. Gäller lite olika saker varje gång men jag tycker att jag behöver det lite då och då. Kan gälla relationer, föräldraskap, träning, jobb... nya mål och något nytt att sträva efter. Det behöver vi alla hela tiden. Inte behöver vi ett nytt år för att göra en nystart!

Gårdagens afton gick väldigt lugnt till om vi bortser från alla drabbningar som skedde när vi spelade spel ;)
Emmie och Noel var här och vi åt god mat och tog det väldigt lugnt. Det var några år sedan vi stressade upp oss över hur nyår skulle firas. Och visst är det skönt men nog skulle det vara gött med en fylla nästa gång!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0