Tutte i det fria!!

Värk i benen ikväll. En skön värk. En värk som beror på att jag var på gymmet i förmiddags och stångades med löpbandet och sedan en massa spring i pulkabacken och dinosaurielek med Liam. Kroppen har fått jobba idag!!

Häromdagen så var jag på veckans andra body combatpass. Allt gick skitbra och det var kul. Precis som det bör vara. Men passet är bara 30 min så jag hoppade upp på löpbandet för en 30 minutare där oxå. När jag börjar springa så slår tuttarna rätt ner i löpbandet och upp och slår mig rätt på hakan... nästan iaf. Känslan var den. Jag var tvungen att hålla i ena tutten för det gjorde minsann ont. Men vad känner jag då??!! Bara halva sportbhn är på. Med andra ord: ena tutten hoppar i det fria under träningslinnet.
Jag ammade innan träningen och glömde rätta till outfiten igen! Händer ofta då jag är hemma och det där var nog både första och sista gången det hände utanför hemmet :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0