Boostad

 
 
Nu har jag och kidsen kommit hem från Skåne igen. Blev en ofrivillig bloggtystnad. Jag tänkte skriva flera gånger men det fanns inte riktigt tid eller lust till det. Har haft fullt upp med att njuta av Skåne. Som alltid så känner jag att jag har fyllt på med energi där nere. Det blir en riktigt boost och jag kommer hem som en ny Elin :)
 
Ja som ni kanske märker så har vi haft det riktigt bra. Såklart kändes det som att vi skulle kunna stanna längre men Emmie hade ett jobb att gå tillbaka till. Men detta var bättre än inget. Mamma och pappa kommer dessutom upp hit till Skaraborg för lite camping. 
 
Lite bilder från första dagen i skåne. Den spenderade vi på stan med en massa shopping. Jag handlade alldeles för mycket men det var ju såklart bara sånt som jag verkligen behövde ;)
Det blev även en lunch på Graffiti.
Gudomligt som vanligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagen avslutades med ett av tidernas största vattenkrig.
På en sidan: Erica, ett erfaret vattenodjur utan hämningar
På andra sidan: Liam och Noel, två vattentokar som inte går att trötta ut och som never ever ger upp.
 
Vem som vann?
Vem vet..... jag tror inte kriget är över än..
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0