En uppdatering i bildform

 
Uppe med två morgonpigga barn. 5,30 då är det minsann grusigt i mina blå. Speciellt när jag hade så jäkla svårt att somna inatt. Har nog bara sovit 4 timmar. Men denna morgonen var det Fredriks sovmorgon så det är bara till att bita ihop. Vi kör varannnan morgon så att vi båda ska få sova ut. När jag har sovmorgon sover jag till 10 11 varje gång. Så denna mamma verkar behöva den dä sömnen! 
 
Det har varit fullt ös de senaste dagarna så därför har det inte funnits tid till att uppdatera här. Vi semestrar för fullt och njuter för fullt.
 
 
Vera har åkt med på sin första cykeltur.
Ett glasstop och ett mata-hästarnastop blev det.
 
 
Vi for till "Hemliga Stranden" och mös en hel dag.
Kallt i "vannet" var det.
 
 
Mamman och pappan fick till en spontandate.
Tapas på Bakgårn och en Brad Pitt som slåss mot zombies blev det.
 
 
Poolhäng under en varm dag tillsammans med farmor och farfar.
 
 
 
 
Under poolhänget så bjöd Vera in en ny bekantskap.
Lilly kom och plaskade hon med.
 
 
Mamman for till Skövde för att möta en ny Anna.
En mycket rolig kväll.
Tack Hammarskiöld ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0