Ett Deluxe-Tips från mig

 
Jag var ju på Pomp Deluxe-party hos Frida i våras. Massor med fina kläder men när man är mammaledig så är plånboken inte så fet. Iaf inte min. Blev tre plagg till Vera då. Som jag är nöjd med. Älskar färgerna som de har i sin kollektion. Så jag önskar jag kunnat köpa mer såklart.
Så fick jag ett mail för en vecka sedan. Från Pomp Deluxe. Nu var det rea och 50% rabatt på allt. Jag tänkte att det mesta skulle vara slut men surfa in dit var jag ju såklart tvungen att göra. Tokig hade jag varit annars.
 
Tro det eller ej men jag fyndade som tusan. Istället för att betala 620 kr för dessa plagg så betalade jag 320 kr. En viss skillnad. Men det går inte att lita på att de plagg man vill ha ska finnas kvar när rean börjar. Gäller bara att ha tur ju. Vilket jag hade denna gången.
 
Så ett litet tips är att spana in pomp deluxe:s rea. Det går att fynda fortfarande!
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0