Hett Hett Hett

 
Med två kids så packas det mycket. Tokmycket skulle jag nog kunna skriva. Naturligtvis är det framförallt Fröken V som drar på den största packningen. Men all packning tillsammans blir gigantisk. Under semester har det packats och packats upp nästan varje dag. Varje utflykt kräver sin packning. Och jag är såååå trött på det. Packa upp packa ner packa upp ner..... 
 
Nu packar jag igen. Vi ska in till staden och ha picknick med Sara i stadsträdgården. Skön miljö, stor lekplats och  härligt sällskap. Jag och kidsen ska nog se till att ha en bra eftermiddag minsann.
 
 
Visst är det sann lycka när man hittar pengar i fickorna som man heeelt glömt av.
Dessa är dessutom nytvättade ;)
 
Nu ska jag gå och packa lite till.... 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0