Just another weekend

 
Dagarna går och imorrn är det helg igen. Jag, kidsen, Emmie och Noel tar bilen och drar ner till Skåne i några dagar. Många besök dit i år och det är jag så glad för. Jag känner att jag verkligen måste passa på nu när jag är mammaledig och har möjlighet att åka dit. När det jobbas så finns inte chansen längre. 
 
Idag har jag och kidsen varit inne i stan igen. Inte blir man trött på att strosa där inne inte. Jag får muta Liam med leksaksaffärbesök och besök på lekplatsen. Då står han ut med att följa med morsan och glo på lite kläder. Hur skulle man överleva föräldraskapet om man inte hade mutor att ta till höhö.
 
Dåligt med bilder idag men så här har det sett ut under veckan:
 
 
Jag är rätt säker på att sådana här godsaker gjorde att bebismagen växte sig ordentligt stor förra sommaren.
Då bodde vi på glassbaren Nostalgeek. 
Jag och kidsen besökte stället denna veckan och det var första gången denna sommaren.
Såååå himmelskt gott!
Jag tog en Sundae...
 
 
Liam tog (som alltid) en mjukglass i strut. 
Men han var nog inte supersugen för han åt knappt något av den.
 
 
Grillspett is da shit alltså.
Det godaste man kan grilla.
 
 
Jag bjöd in Emmie att joina oss och våra grillspett.
Då fick hon även lära sig av Liam hur man slår en kullerbytta..... den slutade dock med en krossad Liam
Jag provade oxå och det kändes så smidigt.. precis i början. Sen trodde jag ryggen skulle gå av haha
 
 
Jag och Liam byggde tidernas snyggaste tågbana.
Den finns att beskåda på Liam rum för alla er som vill se mästerverket
 
 
Jag kikade in i butiken Harmoni här i bya.
Som alltid massor med fint.
Även dom rear och jag hittade en fin tunika/klänning från Maxomorra till Vera.
Skynda att fynda!
 
 
Fredrik brände sig.
Sen fjällade han.
Och jag fick smörja.
Uärk!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0