Like a prayer

Toktrött nu ikväll.
Vera ville inte sova inatt utan var hellre vaken och ville ha sällskap. Slutade med att hon fick sova bredvid mig men eftersom hon envisas med att sova på tvären så fick jag ingen sömn.
Det har gått bra under dagen men nu kände jag att det var dags att fylla på sömnkontot igen.

Vi har varit iväg hela dagen vilket nog var tur för annars hade jag nog somnat från kidsen. Vi har lekt hos Matilda och hennes pojkar. Det var nästan 2 månader sedan vi sågs så det var verkligen uppskattat av både stora och små.

Nu ikväll var jag iväg på gymmet. Bra sätt att hitta energi minst sagt. Blev först easyline 45 min och sen en timme med Sandra. Kul att ha tillbaka min träningskompis igen :)
Nu är jag gött mör i kroppen och sängen är så så så skön. Be för en sovande Vera är ni snälla :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0