Lite pirrigt nu

 
Nu har jag stuckit hål på bassängen och satt mig på solbrillorna. Måste varit därför det slutade regna för ett tag sedan.....
 
Det är lite pirrigt här idag minsann. Äntligen är det dags för EM. Ska bli kul att få se vad Pia har gjort med vårt landslag. Jag har stora förhoppningar på den kvinnan och jag hoppas tjejerna går långt. Ska bli så jäkla spännande att följa dom. Och det verkar som att det är vinna eller försvinna redan i första matchen. 
 
Idag har Liam cyklat så långt så att han klagade på rumpont haha. Till och från affären blir 6 km och denna lilla rumpan plågades mot slutet. Jag tycker han är grym som cyklar så långt med de korta benen. 
Vi behövde verkligen komma ut för vi har suttit/legat här hemma framför tvn hela dagen. Så jag och kidsen fick en stor dos friskluft och motion medan pappa Fredrik fick vila ännu lite mer :)
 
Så här trötta var alla kidsen efter en eftermiddag vid stranden.
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0