Nytt på huvudet

 
Det är dags att ordna till mitt hår. Känner mig sjukt tråkig och jag är sugen på en ordentlig förändring. Färg och frisyr ska bytas ut och det sker imorrn hos Sandra. Lite nervigt är det till och med. Men mest kul :)
Färgmässigt vet jag vad som ska ske, men frisyrmässigt är det inte bestämt. Så nu surfar jag omkring på nätet för att hitta lite inspiration.
 
         
Den här frisyren är jag riktigt sugen på. Man kan styla den på lite olika sätt och den är enkel. Krävs inte supermycket arbete för att den ska vara snygg. Perfekt för en sönderstressad småbarnsmorsa ;) 
 
Får se vad Sandra kan skapa imorrn... 
 
 
                             
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0