Skyndar å fyndar

Sitter ute på trappan och tittar på när färgen torkar. Fredrik bad mig göra det ;) Garaget har påbörjats och nu kan jag se slutet på denna sommarens målande. Härligt. Huset blir som nytt. Fräscht och fint!

Jag har blivit en riktig fyndare. Förr var jag helt emot att köpa begagnat. Allt skulle vara nytt! Men nu. Nu sniffar jag upp ett begagnatfynd likt en blodhund :)
Igår köpte jag en lära-gå-vagn för 75 kr till Vera. Idag blev det ett par höst/vinterskor från Kavat för 100 kr. Nere i Skåne har jag hittat ett set från polarn & pyret för 25kr som mamma hämtar till mig.
Allt har jag funnit på köp och sälj på facebook. Det är ju perfekt när man hittar begagnat i fint skick. Varför slösa flera hundra kronor när man kan få det för några tior :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0