Som en blodhund

 
Jag tror att alla flickor/tjejer/kvinnor kan hålla med mig om att pojkar/killar/män är totalt jäkla värdelösa när det gäller att leta reda på saker. Am i right?! Min karl är inget ungantag. Oh no. Snarare tvärtom. Han är ett ypperligt perfekt exemplar av detta. Han skulle inte hitta en grej om det så hoppa upp och bet honom i näsan. Sen så letar han bara i ungefär 5 sek innan jag hör ett: EEEEELIIIIIN, har du sett min..... Ofta har jag 3 barn, inte 2. 
 
Fredrik har letat efter sin bilnyckel nästan hela semestern, dvs i 4 veckor. Överallt har han letat men dom har varit helt omöjliga att hitta. Dom har nog fått ben och flyttat hemifrån helt enkelt. Japp. Det är det troligaste.
 
 
Tittade vad jag hittade när jag stack ner handen i fickan på Fredriks arbetsbyxor närj ag letade efter en skruvmejsel!
Dessa byxorna har Fredrik bott i hela semestern ska ju tilläggas.... 
 
Sen vill jag tillägga att jag hittade en skruvmejsel oxå. Trots att Fredrik intygat att han inte hade några skruvmejslar hemma utan bara i firmabilen. Pffff, den här kvinnan vet var det ska letas minsann. 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0