Svart Rött Brunt.......

 
Nu har vi kommit in. Det är knappt jag ville ta in kidsen när det var dags för kvällsbestyren. Vilket väder det har bjudits på. Äntligen en dag utan kalla vindar! 
Jag drog hit Emmie idag så att hon kunde hjälpa mig med målandet. Vi är nääästan färdiga med huset nu. Måste bara på med någon strykning med vitt till. Sen är det garaget kvar men det kommer inte alls ta så lång tid. Tack vare mycket hjälp i veckan så har det gått undan! Så skönt.
 
Ikväll är Fredrik iväg och har grabbkväll. Skönt för honom :) En paus får stim å stoj är verkligen välbehövligt ibland. Jag hade en tjejkväll med Emmie igår. Åt en massa onyttigt och snackade en massa ovettigt ute på altanen tills fingrarna blev alldeles frösna. Då var det dags att åka hem. 
 
 
 
 
Efter många års väntan så blev det ett blont friss på min skalp.
Jag var aningens nervös innan men nu är jag riktigt nöjd.
Förvånad över att det blev så pass ljust på första försöket.
Lättad att jag slapp tokgult hår :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0