Attackerad


Igår på kvällen fick jag plötsligt en konstig smärta i magen, mådde illa och blev helt kallsvettig. Jag tänkte först att det kanske var en sen bakfylla som hälsade på. Det höll i sig 30 min sen försvann det lika fort och tyst som det kommit.
Men så fick jag två attacker till under natten och vid lunch idag fick jag så pass ont att jag fick ringa hem Fredrik. Magkatarr är min gissning efter att ha läst lite överallt. Jösses vad ont det kan göra. Nu har det känts bra sedan attacken vid lunch och jag hoppas jag får sova inatt för det behöver jag verkligen!

Nu sitter jag och tittar på TV3 dokumentär. Det handlar om Svenssonmotionärer som tränar tokigt mycket. Springa i 6 timmar runt på en 400meters bana..... skoj hrm;) men jag blir sporrad ändå. Inte till att träna så pass som som men en rumpspark ger det att se människor träna och tävla så mycket!
Idag skulle jag tränat men kände mig lite av banan. Det får bli imorrn innan gräsklippningen :)

Snyggon från examensfesten :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0