Dagar som går

 
Jag har hittat en ny stor kärlek vilket tyvärr har gjort att bloggen knappt har fått plats i mitt liv. Min nya stora kärlek tar all min uppmärksamhet efter att kidsen lagt sig. Det är vanligtvis då jag hinner blogga annars. Men nu får jag blogga klockan 06 på morgonen istället :P Man ska ju ha något att göra då oxå. 
 
Min nya stora kärlek har kommit i form av en serie vid namn Game of Thrones. Emmie har tjatat hål i huvet på mig om den (med all rätt) och nu har jag gett upp och börjat kolla. Se den alla ni som inte redan sett den. Intriger, kärlek, fulspel, krig, snusk, blod, komik, spänning, kvicka lines,.... you name it, Game of Thrones has it!!! 
 
Men, det är inte förrän på kvällen som jag kan sällskapa med min nya stora kärlek. På dagarna måste jag umgås med la famila :) Igår var vi inne i Skövde. Tanken var Stellas Lekland men efter det blev den även lite shopping. Framförallt till kidsen men mamma Elin ryckte åt sig lite hon med. Två enkla toppar som går att  ha till mycket, precis vad jag var ute efter. 
 
              
Kul när även Fröken V kan tycka att det är roligt att vara på leklandet!  
 
                                             
Har kört 3 pass på gymmet på två dagar. Det var ett tag sedan jag var där kändes det som. Men som alltid var det kul och jag svettades gött. 
 
                                                     
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0