Det kommer vara lite märkligt

 
Det är konstigt här hemma ikväll. Märkligt tyst (bortsett från Fredriks polkagrisknaprande framför datorn). Det är väldigt lugnt här men jag är lite nervös. Vet inte om nervös är rätt ord... inte orolig heller. 
Mina barn är borta över helgen. Bägge barnen. Liam pausar ju från oss lite då och då men Vera brukar hålla sig hemma. Men inte denna gången. Hon propsade på att få hänga med brorsan hos famor och farfar. Inte kunde vi neka henne det. 
Men det känns bra konstigt. För första gången på 8 månader så ska jag inte vakna av att Vera vill ha mat mitt i natten. Vaknar jag så är det bara till att stänga di blåe igen. Kommer vara mycket märkligt men ack så skönt. 
Sovmorgon gör ju inget det heller... 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0