I lördags bjöds det på....

 
Hur ofta händer det att jag sover till kl 11? Never! Gudars så skönt. Och välbehövligt. Jag åkte hem till Frida igår för en liten tjejkväll. Skönt balkong häng, middag på Terassen som ligger precis vid Lidan och sedan gick vi vidare till stadens nya uteställe Pitchers. En kul kväll som tyvärr slutade med att jag fick huvudvärk. Men fram till dess var det trevligt och det var skönt att få komma ut, dricka och äta gott och prata lite skit.
 
 
Innan tjejkvällen hos Frida började så såg jag till att vara jäääkligt redig ;) Emmie hjälpe mig på traven.Fick ett mezz  om att vi skulle ta en löprunda tillsammans och det var det svårt att säga nej till. Ovant att springa med någon men det är nog rätt så bra. Man sporrar varandra och visst blir det lite av en tävling :) 
Och efter det så klippte jag gräs och tvättade hus. Fy farao vad redigt av mig *klapp klapp på axeln* 
 
                               
 
Om en liten stund kommer våra småpluttar hem igen efter en helg hos farmor och farfar. Jag har fått massvis med bilduppdateringar från dom så jag vet att dom har haft det väldigt bra. Men nu ska det bli skönt att få kramas med dom igen. Skönt att få pausa från dom ibland men det är skönt att få tillbaka dom oxå :) Och det är skönt att det har gått så bra med Vera som det ju är första gången för. 
 
                                                                                                                                                     


 
                                                    
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0