Kvalitetskatastrof

 
Jag och kidsen var extra hurtiga idag och gick till förskolan trots att det regnade rätt så rejält. På med regnkläder och ut bara. Så när man är så där hiskeligt hurtig då vill man gärna att ens regnkläder ska samarbeta. Det är inte ett dugg kul att ha regnkläder som inte klarar av REGN. När jag kom hem var jag blöt från skrevet och långt ner på låren. Och i armhålorna. Och nej, det är inte min egen kropp som förorsakat detta blöta!! Inte någonstans!
 
Vera slog upp sina blå samtidigt som jag parkerade vagnen och precis skulle smyga bort. Typiskt! Nu ligger hon här bredvid mig. Hon behöver verkligen lära sig krypa för mer frustrerad unge går knappt att hitta. Hon tränar å tränar å tränar men det vill sig inte än. Hon har varit rätt nöjd med sin rullteknik men nu verkar det som att hon känner att det är dags att avancera. Men det är ju så svårt..... Om jag lägger fjärrkontroller, datorer och mobiler i en enda stor härlig lockande hög några meter framför henne så ska det nog få fart på krypandet :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0