Lite to-do

 
Bara några timmar kvar av denna helg. Noel har anlänt för jag och kidsen ska barnvakta honom honom imorrn när mamma och pappa behöver jobba/vara i skolan men fritids är stängt. Fredrik åker till Kungshamn imorrn för att jobba där så det är jag och en skock med kids här hemma då :) 
 
Igår hade dom lite bilutställning i grannbya. Men det är verkligen extra betoning på "liten" där minsann. Vrålåken var inte många. Men, lite hoppborg, hinderbana och kaffekoppsåk gjorde att Liam var nöjd ändå. Lördagen avslutades på bästa sätt med grillning hemma hos Emmie. (även kolbitar går att äta har vi upptäckt haha)
 
 
 
Dagens att-göra-lista. Av någon anledning så tycker jag det är bra att skriva listor över vad jag ska göra. Det är större chans att det faktiskt blir gjort. Ingen lång lista idag och jag kan bocka av det alltihop. Duktiga jag! 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0