Natten mot tisdag

 
Natten mot tisdag. Vilken natt. Tyvärr inte på ett bra sätt. Usch och fy. Vaknade vid 00,30 och då var det igång. Magen. Aj aj aj. Sen hade jag ont i stort sett hela natten och morgonen inleddes med huvudet ner i toastolen.
Mezzade kära svärmor och bad henne komma och ta hand om Vera vilket hon snällt gjorde. Jag fick ta igen lite sömn.
Magen har varit bra nu igen. Öm efter tortyren men det har gått bra.
Men vilken helvetesnatt. Bland det värsta jag varit med om. Funderade ett tag på att ringa 112 och be dom söva mig eller nått haha. Fy farao! 
 
Nu ska jag äta så jäkla strikt och snällt för min mage för det där vill jag inte gå igenom igen. 
 
Idag ska vi nog träffa svärmor igen. En liten trip in till staden. Tänkte låta Liam leka lite på lekplatsen i stadsträdgården. Det var längesen nu. Sen lite mat eller fika. 
 
 
God Morgon
 
Dags att väcka pappsen
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0