Oss "syndom-ingar"

 
Det är skruttigt här hemma. Vi är skruttiga, ömkliga och det är synd om oss. Begrips! Kidsen och jag är snörvliga och lite småhängiga. På Vera får vi lägga till feber så det är lite extra synd om den. Liam har någon konstig åkomma på foten. Svullen och röd och kliar som tusan. 1177 trodde han fått nå allergisk reaktion efter något bett. Så det är lite extra synd om den oxå. Och ni ska veta att det minsann INTE är lätt som en plätt att ta hand om två illbattingar, som dessutom är sjuka, när man sjäv är lite av banan. Så det är synd om denna oxå!
 
Nog ältat om oss"syndom-ingar". 
 
Jag är på kavajjakt just nu. Jag lånade en kavaj av Emmie till Sandras bröllop och nu har jag fått mersmak. Nu vill jag ha en egen. Gärna en kort modell med någon lite annorlunda och cool detalj.
Den översta hade jag gärna tagit om det inte varit för att jag tycker den är lite väl dyr. Den gråa har jag sett live och den gillar jag skarpt. Mjuk och skön till ett lite mer vettigt pris. Bägge kavajerna går att hitta på veromoda.se.
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0