Pain Terrible Pain


När jag var på väg till förskolan för att hämta Liam började jag få ont i mellangärdet. Inte superont så det kändes lugnt ändå. När jag kommer till grinden stegras det som fan och när jag väl är inne på förskolan gör det så ont att jag knappt kan andas eller stå upp. Jag får väsa ur mig ett Hej till Liam och sen sätter jag mig på bänken och fokuserar på att andas. Efter några minuter släpper det sakta och lagom till vi ska gå så känns det bra igen.
På sätt och vis var det tur att attacken kom på förskolan så jag kunde sitta ner och härda ut. Inte lika lätt mitt på cykelvägen i regnet :/

Men nu har jag beordrat Fredrik att köpa omeprazol, annars får han inte komma in när han kommer hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0