Snart tar vi heeeelg

 
Att vara krasslig och ha hand om två kids är verkligen ingen bra kombo. Trots att jag bara är förkyld med halsont så orkar jag inte vara glad och peppig :P Det borde dessutom vara lag på att det måste regna när man är krasslig. Så att man verkligen får lov att vara inne och glo på tv hela dagen och kränga godis.
Men, det är en kort vecka och Fredrik jobbar bara idag oxå. Sen är det långhelg och den tas emot med öppna armar och ett jävligt stort leende. DANKE! hade jag sagt om jag vore tysk.
 
Nä, nu ska jag och min förkylning gå och se vad mister Liam gör. Blev väldigt tyst helt plötsligt.... 
 
 
Vi för ett år sedan.
Det har hänt en del. Det är inte bara nappen som har försvunnit.
Det har blivit en mycket klok liten herre.
Lite lillgammal är han oxå och det älskar jag :)
Finaste killen!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0