Det ska jag uppnå

 
Läste i en blogg nyss där hon hade gjort en lista på 10 saker som hon ville uppnå i livet. Kan ju vara både långsiktigt och kortsiktigt. Jag började fundera på vad jag vill uppnå. När man har två små barn så blir det lätt att man glömmer bort sig själv. Allt går ut på att barnen ska ha det bra men jag då! Så nu har jag funderat lite och detta vill jag uppnå:
 
1. Våga stå på mig mer. 
2. Åka på semester med man och barn. Jag längtar så efter det! Vera får bli större först men sen ska vi åka på solsemester allihop!
3. Bli gyminstruktör. Jag vet inte  riktigt inom vilken träningsform: spinning, styrka... men jag vill bli instruktör.
4. Gå en PT-utbildning. 
5. Skriva en barnbok. Det har jag velat ett tag. Har inte en aning om vad den skulle handla om men det hade varit kul att göra. 
6. Lära mig sy. Jag vill kunna sy kläder till kidsen. Nu har jag ju mamma som syr en del till dom men det hade varit kul att kunna själv oxå.
7. Sluta upp med att bry mig om vad andra människor tycker om mig. Gilla mig eller låt bli, i don´t give a fuck-mentalitet!
8. Springa en mil på under 55 minuter.
9. Bli bättre på att laga mat och baka. Tänja på gränser helt klart!
10. Åka till USA! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0