Dripp Dropp

 
Dripp Dropp Dripp Dropp.... Det droppar från taket och det är minsann inte regnet som kommit. Snön smälter! Vi har just nu 5 plusgrader och snön bekämpas på alla fronter! Barmark och grönt gräs är vad jag önskar mig just nu.
 
Fredrik är i detta nu iväg och köper gipsskivor till Veras rum. Äntligen har han fått tummarna ur så att vi kan starta på riktigt. Renovering kan vara kul ibland men jag känner att nu har vi fixat med något nästan varje år sen vi köpte det här huset och jag tycker det kan räcka. Fast det finns grejer att göra hela tiden och listan inför sommarens renoveringar är inte kort. Visst är det kul oxå, huset blir mer och mer som vi vill ha det men det är både dyrt och tidskrävande. Tänk om vi hade pengarna till att betala folk att göra allt åt oss. Underbara tanke!! 
Det blir kul när henne rum är färdigt för jag vet att det kommer bli så jäkla fint. 
 
Hittade den fina ugglan när vi var iväg med svärmor/farmor i onsdags. Såklart att den ska få umgås med alla andra ugglor i Veras rum
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0