Early in the Morning

 
Det är nästintill att det krasar i mina fingrar när jag knappar på tangentbordet. Jösses vad det är kallt idag, både inne och ute. Men jag tittade nyss på vädret på tv och där lovas det plusgrader om dagarna framöver. Kan vi hoppas på vår..... 
 
En lugn morgon har vi haft här. Båda kidsen vaknade vid 6 och det uppskattas inte ett dugg av denna morsan. Speciellt inte när pappa Fredrik åkte iväg med jobbet på rajtantajtan och inte kommer hem på några timmar och när han väl kommer hem så kan ju hans mående vara lite si och så..... så ska man behöva ta hand om 3 istället! Låt oss hoppas att det var en lugn och städad kväll/natt för honom så att vi har lite nytta av honom idag. :) Jag tänkte ju sparka in honom på Veras rum, låsa dörren och inte öppna förrän han gipsat och spacklat färdigt därinne. 
 
Jag hade en rabattkupong från HM som brände i min plånbok och en son som behövde förnya
lite i sin garderob. Så jag sa till honom att han fick välja en tröja.
Ni kanske kan gissa vilken han har valt och vilka mamma valt ;) 
 

Igår på kvällen så fick Liam feber igen men idag har den inte visat sig än iaf. Får bli en lugn dag så hoppas vi på att den inte kommer tillbaka. Om några dagar åker vi alla ner till Skåneland och då vill vi inte ha några sjukdomar med oss.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0