En dag hemma

 
 Jag tycker att vi klarat oss ganska bra från alla influensor som har cirkulerat hela vintern. Visst har det varit lite förkylt när hemma men inget superjobbigt. Vi har bytt lite snor och saliv med varandra men vi har klarat oss ok ändå. Så nu när mars kom trodde jag att faran var över. Men idag är Liam hemma från dagis, förkylning, massa hosta och feber. Jag är själv lite raspig i halsen men än så länge så håller det sig till det. Vi får se hur jobbigt det blir. Idag tar vi det lugnt med hemmafix och filmmys. 
 
I söndags var vi iväg med svärisarna och då åkte vi till Hindens Rev. Jag har aldrig varit där förut så jag såg fram mot denna utflykt.
Det var så vackert där. Vattnet hade frusit till is som Liam tyckte det var kul att leka på. Jag hade dock hjärtat i halsgropen hela tiden när han var där och lekte. Men isen var tjock så det var adrig någon fara. 
Det var verkligen en lyckad utflykt och den grillade korven var extra god av någon anledning :) 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0