En doft av klor

 
Ett klormoln hänger över mig och vår soffa just nu. Händerna är alldeles skrynkliga och torra och håret frissigt och rufsigt. Och liten bebis sover i babyskyddet, alldeles fullständigt utmattad. Ja, rätt gissat. Här har det simmats för allt vad simbyxorna höll.
 
 Jag och Vera började på babysim förra måndagen. Jag gick tre terminer med Liam och både han och jag tyckte det var kul så därför var det givet att jag och Vera oxå skulle gå. Nu efter 2 gånger så märker jag att det var helt rätt aktivitet för Fröken V. Jösses vad hon trivs i vattnet. Det skvätts och skrattas högt och lågt. Som tur var så kunde jag ändra Liams tid på dagis så han slutar senare på måndagar för annars hade det inte gått. 
 
Nu tror jag att jag hörde Fredriks firmabil komma brummande upp på uppfarten så det är dags att sätta igång med maten. Skinkwok, mums!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0