En lista

 
Vad gjorde du klockan 08 imorse?
Förmodligen åt jag frukost. Våra morgnar går i ett nu för tiden men om jag minns rätt så tvingades jag upp av Liam vid halv 8 och sen sprang jag omkring och fixade ditten och datten. Men kl 8 var det nog frulle.
 
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Tittade på Hem till gården
 
Det sista du sa högt?
Men sluta spotta ut den då!! Till Vera, the big napputspottaren.
 
Det senaste någon sa til dig?
¨Då ses vi om en månad igen¨. Bvc-sköterskan
 
Vad var det senaste du åt?
Digestivekex med ost. Är man lite sötsugen så får man lösa det när det är tomt på andra gottigheter.
 
Morgon eller nattmänniska?
När Liam kom så tvingades jag bli morgonmänniska När Vera kom tvingades jag bli nattmänniska oxå. Så både och men det är inte ett frivilligt val.
 
Längtar du mest efter just nu?
Få sova hela natten lång och vårkläder!
 
Sover du tungt?
Jag behver göra det men tyvärr inte.
 
Höger eller vänsterhänt?
Kan väl snarare säga att jag använder den hand som råkar vara ledig för tillfället. En talang som många föräldrar får utveckla kan jag tänka mig.
 
Hur många kuddar sover du med?
En. En mindre bra dunkudde. Försöker sno Fredriks ibland men han protesterar.
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0