En pissig natt blev en happy morgon

 
Denna natt slog rekord i pissighet. Vi lägger oss vid 22 och då tankas Vera full såklart och somnar gott. Sen vaknar hon 00, 02, 04, 07. Vad är det för fel på fröken V kan man fråga sig. Jag tror inte att hon är hungrig egentligen när hon vaknar. Hon sätter lixom igång och viftar hejvilt med armar och ben innan hon vaknar, och så kan hon hålla på i flera minuter innan hon till slut har väckt sig själv. Hon är aldrig ledsen på natten (drämmer till första bästa träbit) så det är jag glad för men att vakna å vakna å vakna är aningens jobbigt ändå. 
 
Men, efter den pissiga natten så fick jag istället en uuuuuunderbart bra start på morgonen. Solen sken ju så det gjorde sitt. Men det var inte det som boostade mig. Jag ställde mig på vågen och JÖSSES. Där hade det hänt grejer. Jag har stått still några veckor för jag inte riktigt har pallat äta som jag borde men så förra veckan ryckte jag upp mig igen och tjoff sa det så försvann 2 kg! Så även mitt nya mål som jag satte är nu passerat och jag har siktet inställt på nya siffror :) Kroppen är lite slaffsig fortfarande och det bara ska bort!
 

Det är så gött att känna och se förändringen på kroppen. Att få bli mer muskolös och tonad. Slippa se bilringar överallt ;) Jag är sjukt taggad igen. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0