Ett kärt återseende


 
Äntligen fick vi till en lekdate med Matilda och hennes boys. På grund av en jäkligt envis förkylning så har vi fått ställa in 4 dater men idag så blev det av. 
 
Vi hade lite ta igen med andra ord, både mammor och barn. Killarna lekte helt utan att bråka och även vi mammor klarade oss ifrån att bråka :) 
 
Nu sitter jag nyduschad i soffan och väntar på Grey´s. Jag har genomför mitt första ActivioIntensiv och det var ett minst sagt intensivt spinningpass. Ett bra pass men tyvärr så var instruktören inte speciellt kul. Ganska tråkig helt klart. Men all cred till honom för att han satt ihop ett tufft pass iaf. 
 
Denna veckan kommer det bli en hel del spinningpass om man jämför med vad jag brukar köra. Många av mina ordinarie pass är utbytta mot annat just denna veckan. Så då får det bli fokus på konditionen denna veckan. Jag är så där peppad men det ska genomföras, sen är jag peppad :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0