God Morgon denna Måndag

 
God Morgon Ny Vecka!
 
Nya veckan börjar på ett ypperligt vis. Solen skiner in i vardagsrummet och jag ser fram mot promenaden till dagis som vi ska påbörja om en stund. Jag har planerat in en extra lång måndagspromenad för att verkligen sparka igång denna veckan på bästa sätt. 
 
Förra veckans träningsschema hölls inte riktigt av mig. Lite lathet och lite schemakrockar gjorde att det ändrades. BC, en mils löpning och easyline blev det iaf så jag är inte missnöjd. Men jag hade gärna sett att jag kört 4 pass. Mest en mental grej. Att inte fullfölja det jag tänkt blir ju ett misslyckande enligt mig. 
Denna vecka har jag inte planerat in vad jag ska göra riktigt. Men body combat ikväll såklart. Det är givet. Sen får vi se vilka dom andra tre passen blir.
 
Nu är det dags att packa väskan för snart är det dagis!
 
Vera vaknade vid 6,30 och kl 9 var hon så trött att hon somnade själv i soffan.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0