It´s on

 
Den pissigaste natten i världshistorien har jag haft inatt. Det är under dessa natten som man ligger och funderar på varför i hela fridens som man skaffade ungar. Sen rullar jag ögon åt idiotin som flög över mig när jag dessutom skaffade två ungar. Då känns det inte alls genomtänkt eller så klokt. 
 
Vera vaknade varje timme hela natten. Yes, for real! Så jävla tröttsamt. Och eftersom jag inte kan bebisspråk så vet jag inte varför. Hungrig? Snuttig? Magont? Tandont? Pratade iaf med bvc-sköterskan om det och hon tyckte vi kunde testa ge lite ersättning innan hon ska sova. Kan vara att mitt är för tunt och inte mättar tilräckligt längre. Så, det ska testas ikväll och sen vill jag att ni alla håller tummar och tår för att vi ska få sova lite mer nu!!!
 
It´s on!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0