Koko i Bollen

 
Sjukt barn är gör mig sjuk. Vi kan bortse från att den lilla odågan har smittat mig och gjort mig förkyld. Så mycket snor som har smetats i vårt hem så kändes det som att det var oundvikligt. 
Det jag menar med sjuk är att man blir helt instängd när ens barn är sjukt. Träffa folk går inte för folk skyr en som pesten, åka till affären går fetbort och när ungen har 39 graders feber kan jag inte gärna dra med honom ut! Jag är van vid att promenera varje dag i stort sett. Sen är utevistelse ju oxå vanligt med en 3 åring. Men nu har jag varit instängd i två dagar och jag blir helt koko.Jag blir helt mosig i huvet och på en jäkligt dåligt humör. (förlåt Fredrik)
 
Sen blev det inte bättre av att Fredrik var tvungen att jobba över idag så jag inte kom iväg på BodyPumpen och lite  umgänge med Sandra.
 
Hur kommer jag må imorrn, ännu en sjukdag inomhus! Jag hoppas att Liam feber är borta så vi iaf kan ta en promenad i friska luften. Att stå en stund på ståbrädan ska han klara av, förutsatt att febern har pyst sin väg!
 
Annars vet jag inte hur det kommer gå med min mentala hälsa.... 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0