Öl + Hal Is + Skridskor + Fredrik

 
Oj, var tog denna lördagen vägen? Allt har gått i ett idag men nu så landar jag och kidsen i soffan och sätter igång med lite lördagsmys. Pappa Fredrik ska spela Nattabandy med jobbet ikväll. Vi håller alla våra tummar och tår för att han är hel imorrn när vi hämtar honom... och att han är så lite bakis som möjligt. Tyckte allt att det var lite väl många öl med i väskan om man ser till att det är en bandyturnering han ska spela. Öl + Hal is + Skridskor + Fredrik = Sjukhusbesök? Det är iaf det jag befarar varje år. Har ju slutat väl de andra gångerna men det säger ju inget om detta årets utgång. 
Jaja, bara jag slipper åka in mitt i natten med alla kidsen ;)
 
Morgonens spinningpass var ett skitbra pass. En instruktör som jag aldrig haft förr och han körde massa olika varianter. Kul med lite nytt! Tyvärr så var jag helt av banan och benen hade verkligen inte någon mumma kvar alls. Genomfördes men inte med bravur tyvärr.... Idag fick jag även en PT-20minutare med Sandra. :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0