Polletten föll ner

 
 
En något glad mamma här hemma idag. Ungen har äääntligen förstått hur det däringa med mat ur flaska fungerar. Polletten föll ner och mamma mungipor åkte upp! 
Jag har sett framför mig hur jag fått åka till Veras skola på raster och vid lunch för att slänga fram tuttarna och ge henne mat.... Det hade ju lätt varit aningens kufiskt lixom.
 
Men, nu ser jag framför mig en härlig utekväll med Emmie. Att inte behöva vara så låst som man faktiskt är när man helammar. Nu kommer jag fortsätta helamma ett tag till men nu finns möjligheten för Fredrik att ge henne flaska om det skulle behövas någon gång. Vi ska även testa ge henne lite extra från flaska det sista målet på kvällen och sen hoppas på att hon ska kunna sova bättre. Det hade varit skönt att slippa amma 3-4 gånger om natten........ 
 
Idag har vi varit på kalas hos "Di Gamle" där det bjöds på så jäkla god mat. Jag hade nog kunnat ätit ihjäl mig men så måste man hålla igen ;) Hade dessutom på tok för tajta byxor för att inleda ett frossarmaraton. 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0