Skyddsdräkt någon???

 
Är det någon som har en skyddsdräkt över så får ni gärna komma över med den. Shit, jag försöker ducka, värja och slänga mig undan saliv och snor som far fram överallt här hemma just nu. Seriöst så måste ju förkylda småbarn vara bland det ofräschaste som finns på denna jord! 
Jag vill ju göra allt för att slippa bli sjuk men nu känns det som att jag förlorar den kampen. Halsen känns tjock nu, näsan rinner och nysningarna avlöser varandra. Nu hoppas jag på att min kropp sätter in hela försvarsmakten mot denna inkräktare så förkylningen utplånas snabbt och lätt!!
 
Vi tar det verkligen lugnt här hemma idag. Liam ligger just nu och vilar i sin säng. Hur ofta tycker en 3 åring att han behöver vila lite? Inte så ofta. Men han ligger i sängen och leker lite lugnt med sina leksaker. Febern gör honom väldigt trött och han säger att han har lite ont i kroppen. Men så vägrar han ta alvedon så då kan jag inte göra så mycket för att hjälpa honom. 
 
Trött kille som somnade i min famn förut
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0