To Snowstorma or Not To Snowstorma!

 
Dessa små fossingarna kan jag stirra på i oändlighet.
Så sockersöta så jag vill nästa ta ett bett.
 
 
Hela Sverige väntar och väntar och väntar. Väntar på snöstormen som ska lamslå oss alla och hålla fast oss. Det har talats och skrivits om denna snöstorm som om det är något skrämmande stort och farligt som ska dra in över landet. Än så länge har den hållt sig borta men vi går alla och väntar. Otåligt väntar vi på att få reda på om vintern ska fortsätta eller om våren ska göra sitt intåg istället. Låt oss hoppas på det sistnämnda!
 
Här hemma väntar vi oxå. Inte bara på snöstormen utan även på att förkylningar ska ge sig av. Hoppa på någon annan. Liam hosta så fort han funderar på något ansträngande och han snorslemmigahostigabaciller har tagit ett fast grepp om lillsyrran nu. Så rossligt och hostigt. Men hon är en kämpe som brorsan. Får hoppas det går över snart!! 
 
Veckan har börjat lugnt och jag antar att den kommer vara så resten av veckan oxå. Det är sjukdomar lite här och var i vänkretsar och vi är inte krya heller ju så det blir till att ta det lugnt. 
Imorrn har vi lite planer iaf, kidsen och jag. 
 
Nu ska jag återgå till The Following. Har ni missat den så var det mycket dumt! Mycket bra serie.
 
Helgen pyssel.
Trolldegsfigurer som vi målat i världens alla färger! 
Kul för både stora och små :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0