Vi går i väntans tider

 
Liam tar igen all febertid som han har missat under sitt 3-åriga liv. Han brukar aldrig ha feber och åker han på det så är det max en dag som det håller i sig.
Nu har han haft hög feber sedan i fredags och den vill inte ge med sig. Lägre temp idag men den vill inte släppa taget helt. Hostan är väl det som är det jobbiga för honom. Speciellt idag då han varit väldigt pigg och velat leka men så fort han gör något så håller han på att hosta upp lungorna! Och mamma och pappa är tråkiga som säger till honom att vara still och lugn hela tiden :P
Men det är på rätt väg och vi hoppas på ännu bättre imorrn!!!
 
Vi skulle egentligen ha åkt ner till Skåne idag ju. Men det hade Liam inte orkat med så vi skjuter på det. En dag i taget så nu får vi se hur han mår imorrn. Nu hoppas jag på fredag men jag vågar inte hoppas allt för mycket. Den här febern är slug minsann. 
 
Så vi har lugna dagar här hemma hela familjen. Fredrik åkte på en hjärnskakning i helgen och lider av sviterna än. Så det är jag och Vera som får vara familjens stöttestenar :) 
 Detta har varit mitt eftermiddagsnöje. 
Jag kanske borde vika tvätt liiiiiite oftare
Men äsch, vad skulle jag då ha gjort idag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0