En hemleverans

 
Usch, jag sitter här med värk i benen. Ska kanske inte skriva usch egentligen för det är helt och hållet på grund av träningen men idag är det inge skönt alls. Hur jag än sitter så är det värk värk värk. Borde kanske vilat stockarna idag men jag tog en ordentligt lång promenad med Vera imorse efter att vi lämnat Liam på förskola. 
 
So here i am..... 
 
Matilda tipsade om Köp och sälj i Götene på fb och där finns det en massa vettiga annonser. Så igår fick jag till och med en hemleverans med kläder. Tjejen jag köpte av skulle ändå åt mitt håll. En söt tunika och ett par tights. 30 kronor. Perfekt :)
 
 
Nu måste jag väcka fröken V för snart ska vi hämta brorsan. Känns alltid fel att väcka ett barn. När man äntligen fått henne till att sova så får hon gärna sova till hon vaknar av sig själv.
Men men. jag tror inte att Liams fröknar godtar att Liam skulle vara längre på dagis för att lillasyster ska sova till hon vaknar. Dåligt förstås ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0