En måndag i parken

 
 
Skam den som ger sig. Bloggen ville verkligen inte ladda upp några bilder måndag och tisdag. Där av denna bloggtystnad. Det är så trist med inlägg utan bilder tycker jag.
 
I måndags var vi på Skånes Djurpark. Gudars vad jag älskar det stället. Jag har varit där X antal gånger men jag gillar stället än. Synd att det nu verkar som att dom inte kommer kunna ha det kvar. Så alla ni i Skåne, se till att besöka parken nu i sommar så att dom får ett ekonomiskt uppsving!!!
 
Liams favvisar i parken var utan tvekan getterna. Man får gå in i deras hage och dom är väldigt sociala så det går att gosa med dom. Liam fick några pussar på handen och det gjorde hans dag :)
Vi hade perfekt väder så vi gick där inne och strosade i flera timmar. 
Så skönt.
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0