Energiboost


En sen frukost har nu avnjutits efter att jag och Vera tagit en långpromenad för att kicka igång denna lördag. Vilka sommarfeelings jag fick när björkarna blivit så gröna och det är vitsippor överallt i skogen. Det var verkligen ett bra sätt att starta denna dagen för nu har jag fyllt på med energi så att jag ska orka med att slava för Fredrik i trädgården :P
Det är verkligen inte min favvosysselsättning men vill man bo i hus så är det ju ett måste. Fredrik gör det mesta ska jag erkänna men något litet då och då måste jag göra för att vi ska behålla husfriden!

Nu ska jag ringa två viktiga samtal och sen är det dags att göra lite nytta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0